Görme Engelliler

Hakkında

 
Kurum Kodu : 752254
Kurum Adı : Babaeski Ayçiçeği Anaokulu
Telefon : 0 288 512 55 05
Faks : 0
WEB Adresi : http://babaeskiaycicegianaokulu.meb.k12.tr
Adres : Fevzi Çakmak Mah. Mustafa Türedi Cad. 379 Nolu Sok. No4 Babaeski/KIRKLARELİ

VİZYON
Eğitime önem veren bir okul olarak okul öncesi eğitime ışık tutan, yüksek kapasiteli, yaratıcı ve okul-aile işbirliğinin sağlandığı; çalışanlarının güven içinde iletişim kurduğu, sanata önem veren, halkla bütünleşmiş, kaliteli eğitim veren ve herşeyden önemlisi fırsat eşitliğini benimseyerek bölgemizde okul öncesi eğitimde öncü bir okul olmaktır.

MİSYON
Tüm öğrencilerimizin öğrenmeyi öğrenmelerini sağlamak,onların bilgili, becerili, kendine güvenen, yol gösterici ve yaratıcı bireyler olarak yetişmelerine ve hayatlarını sürdürmelerine fırsat tanımak. Öğrencilerimize 21. yüzyılda hızla gelişen ihtiyaçlara cevap verebilecek eğitim ve öğretim ortamını oluşturmak için VARIZ...

BAŞARILAR

KURUM BİLGİLERİ
Öğretmen Sayısı : 3
Rehber Öğretmen Sayısı :
Öğrenci Sayısı : 51
Öğretim Şekli : Normal
Ders Başlama ve Bitiş Saati : 08.00 - 17.00
Derslik Sayısı : 4 Atölye-İşlik Sayısı : 0
Fen Laboratuarı Sayısı : 0 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı : 0
Resim Sınıfı Sayısı : Müzik Sınıfı Sayısı :
Yabancı Dil : İnternet Bağlantısı : ADSL (1 Mbit)
Hazırlık Sınıfı : 0 Konferans Salonu : 0
Spor Salonu : 0 Yemekhane : 1
Misafirhane : 0 Kütüphane : 0
Kantin : 0 Revir : 0
Bahçe : 0
Lojman Sayısı : 0
Lojman Bilgisi :
Pansiyon Bilgisi :
Isınma Şekli : Doğal Gaz

ULAŞIM BİLGİLERİ
İl ve İlçe Merkezine Uzaklık : İl Merkezine 36 km; ilçe merkezine 2 km uzaklıktadır.
Ulaşım : Okul Servisi
Servis Bilgisi :
Yerleşim Yeri Bilgisi : Fevzi Çakmak Mah. Mustafa Türedi Cad. 379 Nolu Sok. No:4 Babaeski/KIRKLARELİ

İSTATİSTİKLER
Kontenjan Bilgileri :
Taban-Tavan Puan Bilgileri :
Okulun YGS/LYS Başarı Durumu :
LYS'de Öğrenci Yerleştirme Yüzdesi :

OKULUN SOSYAL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLERİ
Sportif Etkinlikler :
Bilimsel Etkinlikleri :
Proje Çalışmaları :
Yurtdışı Proje Faaliyetleri :

DİĞER HUSUSLAR
: